Alle bestellingen worden in NEUTRALE/DISCRETE verpakking ZONDER LOGO verstuurd. Wij versturen vanuit onze eigen voorraad in Nederland.
Afhankelijk van de grootte van je order kiezen we voor een brievenbuspakje of pakket. De factuur zit alleen bij je bestelling, deze wordt nooit los naar een factuuradres verstuurd.
• Huisadres Nederland : € 3,95 / gratis vanaf € 30,- • Bezorgd in 1 a 2 werkdagen
• Afhaalpunt Nederland : € 6,95 / gratis vanaf € 30,- • Bezorgd in 1 a 2 werkdagen
• Huis of afhaalpunt België : € 7,95 / gratis vanaf € 30,- • Bezorgd in 1 a 3 werkdagen
• Huisadres Duitsland : € 8,95 / gratis vanaf € 50,-
• Huisadres Frankrijk : € 11,95 / gratis vanaf € 100,-
• Huisadres overig Europa* : € 19,95 / gratis n.v.t.
• Bestellingen die van maandag t/m vrijdag voor 21:00 uur zijn geplaatst en betaald, worden dezelfde dag bezorgd bij een PostNL punt. Bestellingen die na 21:00 uur of in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag bezorgd bij een PostNL punt.
• Binnen 1 a 2 werkdagen wordt je bestelling van het PostNL punt naar een PostNL sorteercentrum vervoerd. Zodra je bestelling bij het sorteercentrum aankomt, ontvang je een email met Track & Trace code. Check deze email/link regelmatig, zodat je ook weet of je order bij de buren of bij een afhaalpunt is bezorgd als je niet thuis was.
• Sommige artikelen kun je als Backorder bestellen. Het artikel of het aantal is dan niet op voorraad, maar door ons wel bij te bestellen, zodat jij alsnog van een sales-actie of gratis verzending kan profiteren. Bij het artikel staat dan als je een maat of aantal selecteert in het oranje 'Backorder' en in de Shoppingbag staat dit ook aangegeven! Als je een Backorder-artikel in je bestelling hebt, dan wordt de hele bestelling pas verstuurd zodra dit Backorder-artikel bij ons is binnengekomen. Dit kan soms 1 of 2 dagen later zijn en soms 2 weken later, afhankelijk van het merk en de periode. Lukt het niet om je Backorder artikel binnen 2 weken te versturen, dan sturen we je bestelling en betalen we het bedrag van je Backorder artikel gewoon aan je terug.
Als jij jouw naam, huisadres of emailadres niet goed hebt ingevuld en je bestelling daardoor retour komt bij SOSHIN óf wanneer je bestelling ergens anders is bezorgd (bij buren of bij een afhaalpunt oid) en je deze niet op tijd ophaalt waardoor ze wordt teruggestuurd door PostNL naar SOSHIN, dan wordt je bestelling door ons geannuleerd. Het door jou betaalde bedrag voor de artikelen wordt dan binnen 2 weken door ons teruggestort, maar de door jou betaalde verzendkosten worden niet vergoed én we brengen 9,95 euro in rekening voor de extra kosten, die wij hebben moeten maken, zoals het terug laten sturen van de bestelling door PostNL. Dit bedrag van 9,95 euro wordt afgetrokken van het door jou betaalde bedrag voor de artikelen.
Met een account blijven artikelen bewaard in je shoppingbag, kun je bestellingen nakijken en een handig verlanglijstje maken!
Account aanmakenJe hebt nog geen artikelen in je Shoppingbag